Suzuki GSX-R750 GP Limited Edition

€ 14.399,-

Specificaties

Motortype: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Cilinderinhoud: 749 cm³
Aantal kleppen per cil.: 4
Boring x Slag: 70,0 mm x 48,7 mm
Compressie: 12,5 : 1
Maximum vermogen: 110,3 kW (150 pk)/13.200 t.p.m. (158 pk met SRAD)
Maximum koppel: 86,3 Nm/11.200 t.p.m.
Brandstoftoevoer: Injectie (2 injectoren per cilinder), 2 mappings
Transmissie: 6 versnellingen
Totale lengte: 2.030 mm
Totale breedte: 710 mm
Totale hoogte: 1.135 mm
Wielbasis: 1.390 mm
Zithoogte: 810 mm
Bodemvrijheid: 130 mm
Rijklaar gewicht: 190 kg
Voorwielophanging: Upside-down Big Piston telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Remmen voor / achter: Dubbele 310 mm schijven voor / 220 mm schijf achter
Veerweg voor / achter: 120 mm / 130 mm
Banden voor / achter: 120/70 ZR17 / 180/55 ZR17
Tankinhoud: 17 liter
Rijbewijs categorie: A

Details

Suzuki heeft als grondlegger van het Supersport segment de lat nog hoger gelegd met de introductie van de geheel vernieuwde GSX-R750 GP Limited Edition. Met de Suzuki MotoGP kleurstelling en de Yoshimura R11 demper is hij nog sportiever dan ooit! En met de Showa Big Piston voorvork en radiale Brembo vierzuiger monoblock remklauwen is de GSX-R750 nog krachtiger, lichter en competitiever!

Motorblok

De GSX-R750 GP Limited Edition is voorzien van een viercilinder krachtbron die dankzij de modernste technieken uit de MotoGP niet alleen voldoende vermogen produceert, maar ook een brede powerband en een verbeterde gasrepons. Het gemiddelde brandstofverbruik is echter laag. Dankzij het gebruik van een nieuwe digitale ontsteking kan de verbranding nog exacter geregeld worden voor meer vermogen onder alle omstandigheden.

Rijwielgedeelte

De nieuwe GSX-R750 GP Limited Edition is voorzien van een rijwielgedeelte dat licht en compact is. De korte wielbasis zorgt voor vlot bochtenwerk en een gecentraliseerde gewichtsverdeling.

Door het blok drie graden naar achteren te kantelen is de kenmerkende directe stuurgeometrie optimaal. Het frame is bovendien bij de buddyseat extra compact, waardoor verzitten voor een bocht nog eenvoudig is. Door de clip-on’s in een wijde hoek te plaatsen wordt het insturen vergemakkelijkt en het comfort op lange rechte stukken verhoogd.

Remsysteem

Om het vermogen en de extreme stuurcapaciteiten perfect onder controle te kunnen houden is de GSX-R750 GP Limited Edition voorzien van zwevende remschijven en hoogwaardige Brembo vierzuiger monoblock remklauwen. Deze zijn niet alleen krachtig en licht, maar zijn ook goed doseerbaar voor een optimaal remgevoel. Aan de achterzijde beschikt de GSX-R750 GP Limited Edition over een 220mm enkele schijf met eenzuiger remklauw.

Features

– Gelimiteerde MotoGP kleurstelling
– Inclusief Yoshimura uitlaat demper
– Brembo vierzuiger monoblock remklauwen
– Populairste Supersport van Nederland
– Twee standen instelbare mapping

————

– Prijzen zijn inclusief BTW, inclusief kosten rijklaar maken.

– Kijk voor meer informatie op www.suzuki.nl

  • GSX-R750 GP Limited Edition